Sunday, July 24, 2011

nescafe sensasi dingin, photoshop & camp??


just nak membebel sikit. kerja bersepah gila lately. la ni, baru siap 3 design untuk non-woven bag and 3 poster. dari kul 1.00 pagi sampai kul 6. mak ai, rabak mata wehh. even aku bertemankan oleh nescafe sensasi dingin seperti yang tertera di atas. tapi macam tak membantu pun. haha.

dapat bertahan aku rasa maybe sebab semangat nak balik puasa kat rumah, tu yang duk pulun siapkan kerja part aku kan. hehe. jangan semua kene reject sudahhh! aku nangis sampai perlis banjir karang. huk.

tapi yang lagi sakit, sat lagi kul 8 nak gerak pegi Sik, Kedah. ada camp la pulakkkk! confirm 3 jam dalam bas aku bantai tidoq. haha.. camp 3 hari 2 malam. 'sayur' la aku. report kampung 1Malaysia pon tak siap lagi ni. dapat task last minit, siap last minit la. jangan salahkan aku bos! haha

okeh bye! bag tak kemas lagi, haha.




0 comments:

Related Posts with Thumbnails